تور سن پترزبورگ

بهار: بهار در ماه های آوریل و می یا همان فروردین و اردیبهشت است که هوا به طور کلی گرم می باشد ،با وجودی که شاید هنوز برف های زمستان بر روی زمین مانده باشد. اگرمی خواهید مطمئن باشید که سرما کاملا از بین رفته سفر خود را در ماه اردیبهشت آغاز کنید، در این ماه دمای هوا حدود 10 درجه سانتی گراد است و می بایست همچنان لباس گرم به تن کنید. 

تابستان: شلوغ ترین فصل در این کشوراست که شهر پر از گردشگر تور سن پترزبورگ می شود. هر ساله دمای هوا متفاوت می شود با این وجود می توانید دمایی تا حدود 22 درجه سانتی گراد را انتظار داشته باشید. تابستان از ماه های ژوئن تا آگوست یا همان خرداد تا مرداد است که هوا در ماه های تیر و مرداد بسیار گرم و مرطوب است.

پاییز: فصل پاییز از ماه های سپتامبر تا نوامبر یا همان شهریور تا آبان است. پاییز در این شهر بسیار رنگارنگ و شگفت انگیز است و دمای هوا هم تا حد زیادی متعادل و مطبوع است. اگر علاقه ای به آب و هوای برفی ندارید در ماه نوامبر به سن پترزبورگ سفر نکنید ، زیرا که معمولا بارش برف از ماه نوامبر آغاز می شود. 

تور کشتی کروز

از دیگر خدماتی که در تور کشتی کروز ارائه می شود می توان به مکان هایی برای جشن های شبانه و بازی، کافه، سینما، تئاتر برادوی، استخر، وان آب داغ، سالن های چند منظوره، کتابخانه، جکوزی و همچنین باشگاه تناسب اندام اشاره کرد. با ارائه این امکانات که مانند هتلی شناور در آب هاست، بدیهی است گردشگران تور کشتی کروز لذتی وصف ناشدنی را در طول سفر خود تجربه خواهند کرد، که شاید در هیچ سفر هوایی مانند آن را تجربه نکنند. جالب است بدانید برخلاف سفر با هواپیما، در کشتی کروز هیچ مقصدی از پیش تعیین نشده و گردشگران از نقطه ای به نقطه دیگری از جهان سفر می کنند و مبدا همان مقصد محسوب می شود.

هتلی در آنتالیا

Sealife Family Resort Hotel، هتل 5 ستاره واقع در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا قرار دارد. این اقامتگاه یک پیاده روی 1 دقیقه ای تا ساحل دارد. هتل سی لایف فامیلی ریزورت، اقامت خوشی را به همراه امکاناتی از جمله سرویس رایگان اینترنت ، استخر بزرگ همراه با سرسره های آبی، غواصی همراه با تجهیزات غواصی به میهمانان خود عرضه می کند. مبلمان اتاق های Sealife Family Resort Hotel هر کدام با رنگ ملایم و به سبکی معاصر ساخته شده اند. از دیگر مشخصات اتاق ها می توان به بالکن اختصاصی همراه با چشم انداز دریا، تک تلویزیون صفحه تخت همراه با گیرنده ماهواره و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی مجهز اشاره کرد. برخی از اتاق ها هم مشرف به دریا هستند. همچنین میهمانان ، شبانه روز می توانند در لابی این اقامتگاه به صرف نوشیدنی غیر الکلی بپردازند. میهمانان و گردشگران تور آنتالیا که این مجموعه را برای اقامت انتخاب می کنند، هرروز می توانند در مسابقات ورزشی که در هتل سی لایف فامیلی ریزورت برگزار می شود، شرکت کنند و یا با سر خوردن از سرسره آبی، روزهای به یاد ماندنی را تجربه کنند. مرکز سلامتی این اقامتگاه از یک استخر آبگرم و یک سالن بدنسازی مجهز تشکیل شده است. 

تور روسیه

منطقه های مرتفع و سر سبز روسیه زمستان های طولانی و تابستان های کوتاهی دارد. اگر شما گردشگران تور روسیه قصد سفر به این کشور را دارید بهترین زمان سفر به روسیه مرداد ماه و اوایل شهریور می باشد که گرم ترین فصل در روسیه می باشد. زمستان هم گردشگران تور روسیه مخصوص خود را دارد کسانی که عاشق بارش برف و سرما هستند دما در زمستان در روسیه 50 یا 60 درجه سانتی گراد می رسد و فوق العاده سرد و یخ بندان می باشد.