لنکاوی

بان رسمی مردم لنکاوی مالزیزبان ملایو و یا باهاسامالزیا است که با سلطه انگلیسی ها به مالزی زبان انگلیسی نیز در این کشور رواج پیدا کرد. امروزه مردم لنکاوی به زبان مانگلیش، یعنی ترکیب زبان مالایی و انگلیسی تکلم می کنند. مردم لنکاوی بدون اغراق مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند و با گردشگران تور لنکاوی همواره با روی خوش برخورد می کنند.

حرم امام حسین

پس از این که امام حسین و یارانش در مرز و بوم کربلا به شهادت رسیدند، قبیله بنی‌ اسد، جسم آن ها را دفن کردند. بنی ‌اسد برای آرامگاه امام حسین نشانه ‌ای در نظر گرفتند و درخت سدره‌ ای را برای علامت آن نهادند. در دوره حکومت بنی‌ امیه، شیعیان به زیارت قبر سید الشهدا می ‌آمدند و قبر کاملا مشخص بود. آخرین عملیات مرمت و احیای بنای حرم امام حسین در سال 371 قمری توسط عضدالدوله دیلمی انجام شد و او فرمان ساخت کل عتبات عالیات را داد. حرم امام حسین

برج پیزا

قدمت این برج بلند مرتبه به قرن 12 میلادی بازمی گردد که هر ساله از سال قبل کج تر می شود. برج پیزا یک برج با شکوه اما کج است که قدمت آن به زمان رنسانس برمی گردد. البته که کج بودن برج پیزا از ارزش های آن چیزی کم نمی کند، استفاده از ستون های بلند و عریض به همراه سقف های گنبدب شکل متعدد نشان از خوش ذوقی و هنر معماران آن زمان در ایتالیا می باشد و تنها چیزی که در برنامه این معمار کمتر دقت شده استفاده از زمین مناسب برای پی ریزی بنا بوده است، از این رو اگر از مردم ایتالیا در رابطه با کج بودن برج سوال کنید این جمله را قطعا خواهید شنید: همه ی انسان ها اشتباه می کنند و هیچ کس کامل نیست! در واقع هیچ کس باورش نمی شد که اشتباه یک معمار موجب غرور یک کشور شود و جزء برترین جاذبه های گردشگری تور ایتالیا قرار بگیرد. برج پیزا

کرابی

 گردشگران تور کرابی می توانند سوغاتی های متنوعی از جمله پارچه، زیور آلات دست ساز، صنایع دستی ساخته شده از صدف، ظروف سفالی و سرامیکی، ابریشم تایلندی، وسایل چوبی و منبت کاری شده، خوراکی ها و شیرینی های محلی تایلند، محصولات حصیری، اشیاء عتیقه و غیره را از مراکز خرید و بازار های محلی کرابی خریداری کرده و با خود به ایران بیاورند.

تورلوکس

هم اکنون رقابت شدیدی بین آژانس های هواپیمایی وجود دارد و آن ها سعی دارند تا با قیمت پایین تری نسبت به رقیبان، خدمات و کیفیت مطلوب تری را ارائه دهند، به همین منظور این دفاتر به حوزه تورهای چارتری ورود می کنند. تور لوکس لحظه آخری کیفیت و همچنین رضایت مسافران را در اولویت قرار داده و در همین راستا موارد مهمی از قبیل خط هوایی مناسب، هتل های با کیفیت و مجهز و برنامه ریزی جامع در زمینه گشت های پر تعداد را برای تور لوکس خود در نظر گرفته است.