اطلاعات شهر مکه

زائرین تور مکه از مسیر های مختلفی برای رفتن به مسجدالحرام از حرم استفاده می کنند. از بین این چند مسیر می توان به مسیر تنعیم تا مسجد الحرام در حدود 6150 متر، که کوتاه ترین مسیر بوده و مسیر راه جده تا مسجد الحرام در حدود 11 هزار متر است اشاره کرد. همچنین طولانی ترین مسیر بین این 2 مکان، مسیر جعرانه تا مسجد الحرام با طول 18 هزار کیلومتر می باشد.
تاریخچه ی ساخت شهر مکه مشخص نیست. اما زائرین تور مکه و مردم محلی مکه، بنای این شهر را به زمان سکونت جرهمیان در این منطقه که به 2 هزار سال پیش باز می گردد، نسبت می دهند. بیابان های اطراف مکه و کوهستانی بودن منطقه باعث شده است که آب و هوای مکه گرم و خشک باشد.

شهر توکیو

گردشگران تور توکیو در هنگام سفر با تور توکیو می توانند اجناس زیر را به ‏عنوان سوغاتی از توکیو خریداری کنند: انواع شیرینی ها و خوراکی های ‏مخصوص توکیو، چای سبز، واگاشی، کوکی ‏hatu sabure، کندما، پرچم های ‏koinobori، سنسو (بادبزن دستی)، جاکلیدی با تم ژاپنی، دسمال های ‏سنتی تنوگویی، لباس سنتی یوکاتا، زیورآلات و گل سر، محصولات سرامیکی، ‏چاپستیک یا پوب غذاخوری، لوازم التحریر ژاپنی، ماسک های کابوی، لوازم ‏آرایشی و بهداشتی ‏makanai، عروسک های ژاپنی، خوشنویسی ژاپنی و ‏غیره. 

جاذبه های آنتالیا

از جاذبه های تفریحی ساحلی آنتالیا می توان به مانند موج سواری ، اسکی روی آب، قایقرانی ، کوهنوردی و… اشاره کرد. 
در وبسایت لحظه آخر شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا مورد نظر از قسمت تور ترکیه از تمامی اطلاعات تور از جمله ، خدمات آژانس، هتل های تور و همچنین تور های مشابه تور آنتالیا مطلع شوید.

اطلاعات شهر استانبول

استانبول تا حدودی مرکز گردشگری کشور ترکیه می باشد که مرکز علمی، تاریخی، اقتصادی و تفریحی این کشور است. استانبول دارای جاذبه ها و اماکن تفریحی بسیاری بوده که سالانه میزبان گردشگران زیادی می باشد که با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. موقعیت جغرافیایی این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره بوده که دو قاره را از هم جدا می سازد. استانبول بزرگ ترین شهر در جهان است که در دو قاره اروپا و آسیا می باشد و به همین خاطر بسیار معروف است. این شهر دارای بندری به نام شاخ طلایی است که نقش موثری دراقتصاد این شهر دارد. در سال 2010 شهر استانبول به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شد و همانطور که اشاره کردیم سومین شهر توریستی جهان می باشد که میزبان گردشگران زیادی است که با تور استانبول به ترکیه سفر می کنند. استانبول با مساحتی حدود 5714 کیلومترمربع بوده که دارای 32 منطقه است که 27 منطقه آن در محدوده اصلی شهر هستند. آب و هوای شهر استانبول معمولا مرطوب است و در تابستان ها گرم همراه با رطوبت، زمستان ها سرد همراه با بارش برف و باران است.