تور ونیز

تاریخچه ونیز به 800 سال بعد از میلاد باز می گردد. از آن زمان تالاب ونیز کم کم شبیه به حالت امروزی خود شد. ونیز به شهر کانال ها معروف بوده و جمعیت آن در حدود 663 هزار نفر می باشد. این شهر با نام های سرنیسمیما، رجینا دل ادریاتیکو و لا دومینانته در بین افراد محلی شناخته می شود. ونیر دارای 118 جزیره می باشد که بعضی از این جزایر توسط پل به هم متصل شده اند. تور ونیز

کشور آلمان

همچنین لازم به ذکر است کشور آلمان یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ‏ناتو همچنین گروه های هشت و ‏‎5+1‎‏ می باشد. همانطور که پیش تر گفتیم این کشور جاذبه های زیادی را در خود جای ‏داده است که گردشگران زیادی با تور آلمان سفر می کنند تا از آن ها بازدید ‏کنند برخی از آن ها عبارتند از دروازه براندبورگ برلین (‏Berlin’s ‎Brandenburg Gate‏)، کلیسای جامع کلن (‏Kolner Dom-Cologne ‎Cathedral‏)،

اروپا

گردشگران از سراسر دنیا درتور اروپا علاوه بر بازدید از کشور های مذکوراز مکان های گردشگری و شهرهای بسیار دیگری همچون پاریس ، رم، مادرید ، اکراین ، بلغارستان ، کرواسی ، صربستان ، مسکو ، آتن ، برلین و... نیز بازدید به عمل می آورند. این قاره دارای رودهای پرآب و بسیار مهمی همچون : ولگا،دانوب،راین،البه و همچنین ارتفاعات و رشته کوه هایی مانند: پیرنه، کارپات، آلپ و بالکان می باشد و همین امر دال بر این شده که گردشگران در اروپا هوایی بسیار معتدل و دل انگیز را حس نموده و نهایت لذت را از سفر خود تجربه نمایند.

کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین و معروف ترین شهرهای تفریحی و گردشی ترکیه است که به مسافرانی که هدف گردش و تفریح را در سفر خود دارند در بین تورهای ترکیه تور کوش آداسی توصیه می شود. کوش آداسی 300 روز از سال هوای آفتابی دارد و آب های زلال و آبی دریای اژه، شب های زنده و رستوران های کباب و ماهی، فروشگاه ها و مراکز خرید، بناهای تاریخی و ... از جاذبه های آن هستند که دلیل ترغیب گردشگران به تور کوش آداسی محسوب می شوند. در کوش آداسی شما می توانید به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه همچون پاموک کاله، میلتوس، پرگاموم و غیره سفر کنید. 

تور بلژیک

بلژیک یکی از کشور های سلطنتی دنیا می باشد، این کشور در شمال اروپا واقع شده است و از کشور های بنیانگذار اتحادیه اروپا و همچنین بنیانگذار پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) محسوب می شود. تاریخچه این کشور به 50 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد و ساکنان آن در گذشته از قوم سلت بوده اند. گردشگران تور بلژیک باید بدانند شهر بروکسل پایتخت این کشور و مقر اصلی اتحادیه اروپا است.